Часови

Дневна подготовка на час


Дата:

Училиште:
ООУ „ЈХК Џинот“ - Велес
Предмет:
Математика
Одделение:
VII
Час број:
12
Наставна тема:
Триаголник и паралелни прави
Наставна единица:
Симетрали на страните. Симетрали на аглите.
Тип на часот:
Час за обработка на ново.
Цели:
- да цртаат симетрали на страни на триаголник;
- да цртаат симетрали на агли на триаголник;
- да знаат дека центарот на опишана кружница на тапоаголен триаголник е надвор од триаголникот;
- да знаат дека центарот на впишана кружница на секој триаголник е внатрешна точка.
Очекувани исходи:
- цртаат симетрали на страни на триаголник;
- цртаат симетрали на агли на триаголник;
- знаат дека центарот на опишана кружница на тапоаголен триаголник е надвор од триаголникот;
- знаат дека центарот на впишана кружница на секој триаголник е внатрешна точка.
Наставни форми:
Фронтална, групна, индивидуална.
Наставни методи:
Разговор, објаснување, аналитичко - синтетички, демонстрација.
Наставни техники:
Петоред.
Наставни средства:
Учебник, училишен прибор, наставен лист, ЛЦД Проектор, Лаптоп.
Оценување:
ФО: Истакнува цели и исходи. Разговор. Поставување прашања од наставник. УПИ. Меѓуученичко оценување на групната работа од техниката „Петоред“.

Тек на часот:

Активности на наставникот:
- ги запознава со новата наставна содржина;
- им ги кажува целите на часот;
- им кажува како ќе се работи;
- им помага во работата;

- ја истакнувам целта на часот;

- им кажувам на учениците како ќе работиме;

- повторуваме за симетрала на отсечка и симетрала на агол преку цртање на таблата по еден пример од страна на двајца ученици (едниот симетрала на отсечка, другиот симетрала на агол);

- со помош на апликацијата Геогебра ги запознавам со симетрали на страните и симетрали на аглите, нивни пресечни точки (центар на опишана кружница O и центар на впишана кружница V). Проверуваме каде се наоѓа центарот на опишана кружница кај тапоаголен триаголник и кај правоаголен триаголник;

- на крај преку техниката „Петоред ја повторуваме наставната содржина:

Техника петоред

1. Наслов (именка) - Симетрала
2. Опис (2 придавки) - Права, полуправа
3. Активност (3 глаголи) - Сече, дели, црта
4. Чувство (реченица од 4 збора) - Симетралата ја дели фигурата
5. Повторен приказ на суштината - Геометрија

- учениците се поделени во 4 групи така што секоја група треба да сработи по еден ред од техниката „Петоред“ според насловот (првиот ред го работиме заедно) и на крај од сработеното ја формираме техниката „Петоред“ на таблата;

Активности на учениците:
- следат, даваат одговори, мерат, споредуваат, решаваат, заклучуваат.

- за дома:
Страна: 77; Задачи: 1, 2 и 3.
Наставен лист:

0 коментари:

Post a Comment